5 razloga zbog kojih je bitno da vaša firma ima web prezentaciju

Nedavno ste osnovali kompaniju, okupili iskusan tim ljudi oko sebe i sa optimizmom krenuli u radne pobede. Ipak, usled velike konkurencije do klijenata nije lako doći. Najbolji način da se drugi upoznaju sa vašim uslugama i proizvodima jeste web prezentacija.

Prisustvo na internetu jedan je od presudnih faktora uspeha na tržištu, bez obzira na veličinu kompanije ili delatnost kojom se bavite. Investicijom u web sajt više niste ograničeni na svoj grad ili zemlju - vaša kompanija lako i brzo postaje dostupna svima. Web sajt je ogledalo firme i može mu pristupiti svako ko ima internet.

Dobar web sajt je onaj koji vaši kupci/klijenti lako pronalaze na internetu i koji komunicira sa njima. Web sajt štedi najdragoceniji resurs - vreme. Kupci se lako mogu informisati i saznati više o proizvodima i uslugama, što vam omogućava da se posvetite drugim, važnijim poslovima.

Kao vlasnik firme potrebno je da znate gde vam se nalaze potrošači. Ali šta ako su potrošači čuli za vaše proizvode ali ne mogu da vas pronađu? To je samo jedan od rizika koji preuzimate ukoliko nemate web sajt. 


Ostale prednosti su brojne a spomenućemo nekoliko najvažnijih:

 

  1. Web sajt je uvek dostupan

Web sajt i društveni mediji su dostupni 24h. Zamislite da želite da kupujete u prodavnici. I pored svih napora da dođete do nje desi se da je zatvorena.  Pošto je web sajt “otvoren” u svakom trenutku, kupci sada mogu kupovati bez obzira na vreme i mesto.

  1. Kupovina sa lakoćom

Šta je zgodnije – vozite se po gradu i tražiti različite prodavnice, ili kupovati jednostavno iz udobnosti doma? Prilično očigledan odgovor osim ako ne volite besciljno obilaženje prodavnica. Pametna preduzeća na vreme su shvatila da dobar web sajt prodaje.

  1. Sajt je najbolji način za prezentaciju usluga i proizvoda

Web sajt vam daje priliku da se predstavite kupcima i steknete njihovo poverenje. Verovali ili ne, većina ljudi će prvo pretražiti internet za proizvod ili uslugu pre kupovine. Ljudi su skloni da veruju jednoj kompaniji ili brendu nakon što su imali pozitivna iskustva. Koristeći web sajt vi stalno možete obaveštavati potrošače o novim proizvodima i davati im određene popuste i pogodnosti.

  1. Dobar sajt je najbolji kanal prodaje

Bez prodaje vaš posao je propao. Onlajn prisustvo omogućava prodaju proizvoda ili usluga danonoćno, skoro bez ikakvih ograničenja. Osim ako vam ponestanu zalihe, a to znači da prodaja ide dobro. Davanje  biznisu online prisustvo koje zaslužuje od ključnog je značaja za vaše poslovanje i osmeh računovođe.

  1. Sajt je polazna tačka efikasnog marketinga

Onlajn prisustvo vam omogućava da reklamirate svoje usluge i proizvode. Postoji mnogo marketinških strategija koje možete koristiti. Koje ćete izabrati zavisi od vrste posla kojim se bavite. Na sajtu možete organizovati akcije, promocije i prezentacije, voditi blog ili podeliti video kako vaš proizvod funkcioniše.

Kvalitetna web prezentacija je imperativ za svaki posao. Što je sajt više profesionalan, više koristi možete dobiti. Podelite sa nama ideje i želje oko dizajna i funkcionalnosti sajta. Naš tim će se potruditi da vaš biznis oživi na internetu na najbolji mogući način.


Datum objave: 29.09.2016


Pre: 3 najčešća pitanja klijenata u vezi sa održavanjem informacionih sistema

Posle: 7 najčešćih pitanja kod odabira poslovnog softvera